Piękno ukryte w znaczkach

by - sierpnia 09, 2016


Snailmailerzy zawsze muszą na coś narzekać, ale jeśli chodzi o znaczki to musicie mi przyznać, że Poczta Polska ma dość sporą ilość ciekawych wzorów. Można przebierać między pięknymi projektami. Ja należę do tych osób, które nie tylko starają się żeby sam list wyglądał pięknie, ale też uwielbiam dekorować koperty. Staram się pięknie je adresować i zawsze dodać jakieś elementy ozdobne, aby już od pierwszego spojrzenia zachwycić penpalsa. Oczywiście wychodzi to różnie, bo ciągle eksperymentuję i chyba nadal nie znalazłam swojego stylu. Dostając list zawsze zwracam uwagę na znaczki więc staram się wybierać te najpiękniejsze dla moich penpalsów.

Poczta Polska ratuje wielu z nas swoim sklepem filatelistycznym w tym i mnie, bo na pocztach w mojej okolicy nie ma wielkiego wyboru jeśli chodzi o znaczki. Panie w okienku często dziwią się, że wybrzydzam jeśli chodzi o wzory, bo przecież to żadna różnica co nalepimy byleby list doszedł do celu. Dzięki sklepowi dziś stałam się szczęśliwą posiadaczką znaczków z bajkami. Tak, jaram się bardzo. ;)

A Wy co sądzicie o oferowanych wzorach, może macie jakieś swoje ulubione?

Polecane posty

0 komentarze